Podczas odbioru sprawdź stan przesyłki w obecności spedytora firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki poproś spedytora o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki i skontaktuj się z nami .
Jeżeli chcesz zgłosić reklamację zakupionego produktu wypełnij poniżej dostępny formularz reklamacji i prześlij wraz z reklamowanym produktem na adres sklepu:
STATOR Piotr Wojtasik
ul.Gliwicka 211
44-207 Rybnik
Skontaktuj się z nami drogą telefoniczną +48 32 307 23 43 lub mailowo: elektrostator@gmail.com
Skan protokołu i formularz reklamacji prześlij na adres mailowy: elektrostator@gmail.com
Załącznik nr 1: Formularz zgłoszenia reklamacji:
• Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu w terminie 14 dni od otrzymania rzeczy, bez podania przyczyny.
• Warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest złożenie przez Klienta stosownego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
• Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone klientowi pieniądze oraz zwracany towar prosimy wysłać na adres:
STATOR Piotr Wojtasik
ul. Gliwicka 211
44-207 Rybnik
• Formularz możesz odesłać na powyższy adres pocztowy lub na adres mailowy: elektrostator@gmail.com
Załącznik nr 1 – Prawo odstąpienia od umowy
Załącznik nr 2 – Formularz odstąpienia od umowy